با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ باهنر: از همه اختیارات قانونی‌مان برای حل مشکل فرهنگیان استفاده می‌کنیم
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی مقابل مجلس،‌ اظهار کرد: برخی از این افراد شب گذشته را مقابل مجلس گذراندند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهرداد لاهوتی در تذکری همچنین خواستار حل مشکل مربیان پیش دبستانی شد.

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که اداره جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: روز گذشته هیأتی از کمیسیون آموزش با تجمع کنندگان مذاکره کرد. ما همچنین جایی را برای اسکان این افراد در نظر گرفتیم اما آنها خودشان این را قبول نکردند.

نایب رئیس مجلس اضافه کرد: یکی از اعضای کمیسیون آموزش با این افراد صحبت کند که محل را ترک کنند ما هم از همه اختیارات قانونی‌مان برای حل مشکل آنها استفاده خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ایراد اصل 75 به طرح مجلس وارد است که این طرح بار مالی برای دولت دارد لذا باید در بررسی موضوع به این مسأله توجه شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, | 9:9 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |